Rumored Buzz on خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت خرید خانه در وان ترکیه به مراتب از دیگر شهرهای ترکیه پایین تر می باشد.

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ متعلق به سایت تبلیغاتی ماوی اولر می باشد و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

برو به قسمت قبلی همه اخبار مهم سرمایه گذاری و مالکیت املاک و مستغلات در ترکیه تابعیت ترکیه پروژه های زیرساختی در ترکیه امور حقوقی در ترکیه اقتصاد ترکیه گردشگری در ترکیه سایر اخبار

محله سلطان احمد استانبول قدیمی ترین محله استانبول است که اکثرا افراد محلی در این محله اقامت دارند و هنوز بافت جمعیتی آن کمتر تغییر نموده است.

از جاذبه های بازار ملک در ایوب سلطان بازگشت سریع تر سرمایه نسبت به اکثر مناطق دیگر استانبول به هنگام سرمایه گذاری است.

این دانشگاه یکی از برترین دانشگاهها ست که علاوه بر تدریس عالی که در این دانشگاه انجام می شود به پرورش و شکوفایی استعدادها نیز توجه خاصی قیمت اپارتمان ایوب سلطان استانبول میشود.

ما خود را موظف می دانیم تا مناسب ترین ملک را برای مشتریانمان فراهم نموده و در این مسیر در کنار آنها باشیم.

ایوپ سولطان یا با نام معمول آن بین مردم استانبول ایوپ، یکی از مناطق بخش اروپایی استانبول است.

قیمت خرید خانه در استانبول نسبت به محل و امکانات متفاوت معرفی محله ایوب سلطان استانبول است و باید بدانید که استانبول به دلیل داشتن امکانات رفاهی و حمل و نقل بهتر، از سایر شهرهای ترکیه گرانتر است.

قیمت آپارتمان ها در استانبول به طور کلی و به ویژه در ایوب سلطان تحت تأثیر نزدیکی و یا فاصله آنها از مناطق توریستی یا پروژه های حیاتی است ، به عنوان مثال آپارتمانی که مشرف به خلیج طلایی است از ارزش بسیار بیشتری در مقایسه با سایر آپارتمان ها برخوردار است.

یک حاشیه دیگر برای تیم ملی / واکنش تند به حاشیه‌های بازی ایران و امارات

منطقه ایوب سلطان دارای ساحلی کوتاه در قسمت داخلی شاخ طلایی و یک ساحل طولانی بین محله های آکپینار و چیفتالان در دریای سیاه می باشد.

اتوبوس خط 37M: خط ایوپ – گازی عثمان پاشا – بی اوغلو – شیشلی

Report this wiki page